Nieuws
Beter voorbereid naar de tandarts
In begrijpelijke taal wordt het tandartsbezoek uitgelegd.
Lees meer...Nieuwe digitale mondscanner
Voetmassages bij de tandarts
Uniek in onze praktijk: een heerlijk ontspannen voetmassage terwijl u behandeld wordt door de tandarts of tandartsassistente!
Lees meer...Nieuwe patiënten
Zoekt u ook een tandarts die zorg levert met persoonlijke aandacht? Kijk verder op onze website!
Lees meer...Voorbeelden behandelingen
Graag laten we u zien wat er onder andere kan met tandkleurige vullingen. En porseleinen "plakbruggen" of conventionele bruggen.
Lees meer...Gaatjes behandelen bij kinderen zonder boren!
Nieuw is dat we meer gaatjes bij (jonge) kinderen kunnen behandelen zonder te hoeven boren. De nieuwe methodes vragen een intensieve zorg van de ouders. Voor het kind geeft het een ontspannen bezoek aan de tandarts.
Lees meer...Slecht tandenpoetsen vergroot kans op dementie
Tandenpoetsen is veel meer dan het voorkomen van gaatjes en het gezond houden van je gebit. Wees eerder onderzoek al uit dat slecht poetsen de kans op hart- en vaatziekten vergroot, nu lijkt dat ook te gelden voor dementie.
Relatie tussen suikerziekte (diabetes) en tandvleesproblemen (parodontitis)
Er is een relatie tussen suikerziekte en tandvleesproblemen. Belangrijk om goed te controleren dus.
Lees meer...Klachtenregeling
Heeft u een klacht?
Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Vraag om een verhelderend gesprek.
U kunt telefonisch een klacht melden bij de assistente en u wordt teruggebeld door de tandarts die u heeft behandeld. Of u kunt ons een e-mail sturen met uw klacht. Wij nemen uw klacht zeer serieus en willen graag samen met u tot een oplossing komen.
Informatiepunt en klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.